پروژکتور سولار در سال های اخیر در تمامی بازارهای فروش داخلی و خارجی بیش از پیش مورد استقبال و توجه قرار گرفته است. در بین تمامی توان ها و ظرفیت های موجود، سیستم های چراغ روشنایی در توان 20 وات بسیار پر کاربرد هستند.

در واقع می توان گفت که این محصولات خورشیدی در توان 20 واتی قابلیت نصب در ارتفاع 6 متر تا 8 متر را دارند و به خوبی می توانند مساحتی در حدود 25 الی 30 متر مربع را روشن نمایند.

گفتنی است که برای داشتن شدت نور بسیار بالا باید محصول چراغ خورشیدی را در ارتفاع پایین تری نصب کرد و برای داشتن روشنایی در فضای بیشتر بایستی محصول چراغ خورشیدی را در ارتفاع بالاتری نیز نصب کرد.

در این متنو و نوشته بصورت مختصر و خلاصه در مورد هر کدام  از موارد زیر صحبت خواهیم کرد.

این موارد شامل:

  1. معرفی فضاهای مناسب جهت نصب این نوع از چراغ های روشنایی از نوع خورشیدی در توان 20 وات
  2. معرفی بزرگترین نمایندگی های فروش این نوع از چراغ های روشنایی از نوع خورشیدی در توان 20 وات
  3. تعیین قیمت فروش این نوع از چراغ های روشنایی از نوع خورشیدی در توان 20 وات

معرفی فضاهای مناسب جهت نصب چراغ روشنایی 20 واتی

همانطور که در قسمت مقدمه توضیح داده ایم، این نوع پروژکتور های سولار 20 واتی قابلیت نصب در ارتفاع 8 متری را دارند و به مدت 10 الی 12 ساعت می توانند به سادگی مساحتی در حدود 25 الی 30 متر مربع را از شب تا صبح روشن کنند.

لازم به ذکر است که این نوع از محصولات روشنایی 20 واتی دارای سنسور فتوسل هستند و این یعنی چراغ روشنایی در شب به صورت خودکار روشن شده و در روز به صورت خودکار خاموش می شود و نیازی به تنظیمات دستی نیست.

از این محصولات خورشیدی در محیط ها و فضاهای مختلف می توان استفاده کرد که در این قسمت به معرفی فضاهای مناسب جهت نصب این نوع از سیستم ها خواهیم پرداخت.

این فضاها شامل:

  1. پارکینگ
  2. انبار
  3. سوله
  4. باغ
  5. باغچه
  6. ورودی منازل و شرکت ها
  7. پارک ها

 

معرفی بزرگترین نمایندگی فروش انواع پروژکتور سولار

همانطور که می دانید این نوع از چراغ های روشنایی در هر توانی به دلیل نصب راحت و ایجاد روشنایی به مدت طولانی بدون نیاز به سیم کشی و در مناطق دور از برق شهری امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

بنابراین در سراسر جهان و در تمامی کشورها همچنین در کشورمان ایران نمایندگی های فروش تاسیس شده اند که می توانند این محصولات را در اختیار مشتریان قرار دهند.

در این قسمت به تعدادی از این نمایندگی ها اشاره می کنیم.

نمایندگی های فروش شامل:

  1. سولار لایت
  2. سان لایت
  3. سوراسل
  4. یورونت
  5. پلاتو
  6. ای سی سولار

 

تعیین قیمت فروش انواع چراغ روشنایی 20 واتی

در قسمت قبلی گفتیم که این نوع از پروژکتور های سولار 20 واتی توسط شرکت های متفاوتی ساخته می شوند و هر شرکت این محصولات را با کیفیت متفاوت و همچنین قیمت متفاوت تولید می کند.

شما خریداران برای دریافت قیمت این محصولات روشنایی با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *