پروژکتور سولار خورشیدی یک نوع از جدیدترین انواع لامپ های تولید نور و روشنایی است که دارای ویژگی های بارزی است. ویژگی های این نوع از محصولات روشنایی آنقدر منحصر به فرد است که باعث شده است تا در حداقل زمان ممکن بیشترین جایگاه را در بین خریداران و مشتریان بدست آورند.

این نوع از محصولات لامپ روشنایی از نوع پروژکتوری و سولار به دلیل اینکه با استفاده از نور خورشید فعال هستند بنابراین در شهرهای کویری با آب و هوای گرم و خشک بهترین عملکرد را دارند.

در بین تمامی شهرها می توان گفت که شهر شیراز علاوه بر این که یک کلان شهر است و از جمعیت بالایی برخوردار می باشد. همچنین این شهر دارای هوای گرم و خشک و بیشترین شدت تابش است، بنابراین بهترین شرایط را برای استفاده از این چراغ های روشنایی از نوع خورشیدی دارد.

در این مقاله به عناوین زیر خواهیم پرداخت که اطلاعات بیشتری و جامع تری از این محصولات در اختیار شما خوانندگان نیز قرار می دهد.

این عناوین شامل موارد زیر خواهد بود:

مزیت های بالای استفاده از انواع چراغ های لامپ روشنایی از نوع سولار کدام است؟

تجهیزات جانبی مورد استفاده در انواع پروژکتورهای سولار کدام است؟

 

مزیت های بالای استفاده از انواع چراغ های لامپ روشنایی از نوع سولار کدام است؟

استفاده از انواع پروژکتور های سولار در انواع و توان های مختلف از مزیت های بالایی برخوردار است. بطوری که استفاده از آن ها در سال های اخیر بیش از پیش شده و اکثر کاربران خواهان استفاده از این محصولات برای تامین روشنایی هستند.

در این بخش از مقاله قصد داریم به تعدادی از مهمترین و کاربردی ترین مزیت های این نوع از لامپ های خورشیدی برای تامین نور و روشنایی اشاره کنیم.

این مزیت ها شامل:

قدرت جذب بالای نور خورشید

نصب آسان

قدرت نوردهی بالا

بدون نیاز به کابل کشی

طراحی ساده و زیبا

بدون نیاز به کلید و پریز

بدون نگرانی جهت داغ شدگی و اتصال

گارانتی 12 ماهه

قیمت ارزان و مناسب

 

تجهیزات جانبی مورد استفاده در انواع پروژکتورهای سولار کدام است؟

برای ساخت انواع پروژکتور های خورشیدی در توان های مختلف علاوه بر تجهیزات اصلی که نقش اساس را در ساخت این نوع از محصولات ایفا می کنند، نیازمند انواع تجهیزات جانبی هستیم.

استفاده از تجهیزات جانبی باعث افزایش عملکرد و کارایی این نوع از محصولات خورشیدی خواهد شد. بنابراین استفاده از این محصولات امروزه بیشتر از قبل افزایش یافته است.

در این قسمت به تجهیزات جانبی مورد استفاده در این محصولات خورشیدی از نوع پروژکتوری اشاره خواهیم کرد.

این تجهیزات جانبی شامل:

پنل

باتری

لامپ SMD

سنسور فتوسل

بدنه فلزی

کابل ضدآب

ریموت کنترل

پایه نگهدارنده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *