پروژکتور خورشیدی باکیفیت امروزه در بازارهای تجاری و همچنین بازارهای فروش با قیمت های بسیار مناسب و ارزان توزیع می شوند. این نوع از محصولات روشنایی خورشیدی در توان های مختلف ساخته شده و از توان 30 وات تا توان 400 وات مورد استفاده مصرف کنندگان قرار می گیرد.

در بین تمامی محصولات روشنایی خورشیدی استفاده از انواع سیستم های چراغ روشنایی در توان 60 وات بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما سوالی که برای ما پیش می آید این است که این افزایش توجه به چه دلیل به وجود آمده است؟

پاسخ این سوال به این صورت است که این افزایش توجه و خرید این نوع از محصولات خورشیدی به دلیل قابلیت های آن ها می باشد. در ادامه به بعضی از این قابلیت های مهم اشاره خواهیم کرد.

در این مقاله کوتاه و مختصر در مورد موارد زیر صحبت می کنیم.

این موارد شامل:

  1. قابلیت های انواع محصولات روشنایی خورشیدی در توان 60 وات
  2. دلایل افزایش کیفیت انواع محصولات روشنایی خورشیدی در توان 60 وات
  3. لیست قیمت انواع محصولات روشنایی خورشیدی در توان 60 وات

 

قابلیت های انواع محصولات روشنایی خورشیدی 60 وات

همانطور که قبلا اشاره شد، انواع پروژکتورهای خورشیدی در هر توانی که باشند مخصوصا در توان 60 وات دارای قابلیت های بسیار مهم و بالایی هستند.

گفتنی است که این قابلیت ها، تعیین کننده میزان فروش محصول در بازارهای تجاری است. در واقع هر چه تعداد قابلیت های محصول بالا باشد میزان تقاضا و درخواست محصول بالا رفته و در نتیجه فروش آن آسان تر خواهد بود.

در این بخش به تعدادی از قابلیت های انواع پروژکتور خورشیدی 60 وات باکیفیت اشاره خواهیم کرد.

این قابلیت ها شامل:

  1. میزان نوردهی بین 10 تا 12 ساعت
  2. مدت زمان شارژ شدن طی 5 ساعت
  3. مجهز به ریموت کنترل
  4. مجهز به سنسور فتوسل
  5. دارای قابلیت ضدآب
  6. دارای 12 ماه ضمانت

دلایل افزایش کیفیت انواع پروژکتور خورشیدی 60 وات

امروزه در بازارهای فروش و تجارت بعد از قیمت، کیفیت مهمترین عامل در میزان فروش یک محصول پروژکتورهای خورشیدی است. در این بین دلایل زیادی وجود دارد برای اینکه تولیدکنندگان تلاش کنند تا محصولی با کیفیت بالا تولید کنند.

مهمترین دلیل افزایش کیفیت یک محصول، افزایش طول عمر آن است. این افزایش طول عمر باعث افزایش میزان درخواست مشتریان خواهد شد و  در نهایت همین امر باعث افزایش رضایت مشتری و همچنین باعث افزایش فروش محصول خواهد شد.

 

لیست قیمت انواع محصول روشنایی خورشیدی 60 وات

گفتنی است که انواع پروژکتور های خورشیدی دارای مدل های مختلف و برندهای متفاوتی هستند. در این بین برند solar light بهترین نوع برند می باشد.

لازم به ذکر است که این نوع از محصولات خورشیدی 60 وات از نوع LED دارای قیمت تقریبی 1,350,000 تومان و از نوع SMD دارای قیمت تقریبی 1,400,000 تومان می باشد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *