پروژکتور خورشیدی برای باغ یک چراغ تولیدکننده روشنایی است که برای روشنایی محوطه باغ گزینه ای بسیار خوبی است که دارای انواع و مدل های مخلتفی هستند.

 

پروژکتور خورشیدی

همانطور که می دانید بسیاری از باغ ها در محدوده خارج بافت شهری قرار دارند و از شبکه برق سراسری دور هستند. بنابراین این باغ ها در شب هیچ گونه روشنایی نخواهند داشت.

باغدارها برای تامین روشنایی محوطه باغ در اغلب موارد از ژنراتورهای دیزلی برای تولید برق جهت تامین روشنایی استفاده می کنند که استفاده از این ژنراتورهای دیزلی گزینه خوبی نبوده و معایب زیادی در بر خواهد داشت.

در نتیجه استفاده از محصولات جدید با نام پروژکتور خورشیدی رواج یافته است.

 

ساخت پروژکتور خورشیدی برای باغ

انواع چراغ های سولار در هر توان و هر نوعی مراحل ساخت مشابه و یکسانی دارند. در واقع باید گفت که برای ساخت این نوع از چراغ های سولار نیاز به تجهیزات مخصوصی است که با نام تجهیزات خورشیدی در بازارهای تجاری شناخته شده اند.

برای ساخت انواع چراغ های تولیدکننده روشنایی از نوع با نیاز به تجهیزات زیر می باشد.

پنل

باتری

شارژرفلشر

لامپ LED

کابل ضدآب

سنسور فتوسل

بدنه ضدآب

 

لیست قیمت پروژکتور خورشیدی

باید گفت که این نوع از سیستم های تولید کننده نور و روشنایی دارای قیمت های مختلفی هستند. البته باید گفت که قیمت انواع پروژکتورهای خورشیدی به عوامل مختلفی وابسته است.

عواملی که می تواند بر روی قیمت این نوع از لامپ های تولیدکننده روشنایی تاثیر گذار باشد شامل موارد زیر خواهد بود.

توان تولیدی

نوع تجهیزات

شرکت سازنده

شدت نور تولیدی

نوع طراحی

بازارهای رقابتی

نوع برند

خدمات پس از فروش

ضمانت محصول

 

در سال های اخیر شاهد این بوده ایم که متخصصان حوزه سیستم های خورشیدی با انتخاب درست قطعات الکتریکی و دقت در نوع طراحی توانسته اند تا قیمت این محصولات را کاهش دهند و در عین حال راندمان نهایی سیستم را افزایش دهند.

البته باید یادآوری کرد که توان تولیدی بر روی قیمت بیشترین تاثیر را می گذارد. در واقع هر چه توان تولیدی سیستم بالاتر باشد از تجهیزات الکتریکی با راندمان بالاتر استفاده شده و در نتیجه قیمت نهایی سیستم بالاتر خواهد بود.

به عنوان مثال انواع پروژکتورهای خورشیدی در توان 60 وات در بازارهای داخلی با قیمت تقریبی 1.550.000 تومان نیز به فروش می رسند ولی چراغ های روشنایی در توان 100 وات با قیمت تقریبی 1.850.000 تومان به فروش می رسند ولی اگر هر چراغ را در ارتفاع 6 متری نصب کنیم خواهیم دید که شدت نور لامپ روشنایی 100 واتی بیشتر است.

شما خریدارن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت نهایی این نوع از لامپ های تولیدکننده روشنایی می توانید با مشاوران فروش مجموعه تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *