لامپ خورشیدی سیار یکی از محصولات تولیدکننده انرژی الکتریسیته است که قابلیت استفاده در تمامی شهرها برای آن نیز مهیا است. یکی از شهرهایی که در داخل کشورمان استقبال بسیار خوبی از این نوع سیستم های تولیدکننده انرژی الکتریسیته کرده است را می توان شهر ارومیه نام برد که به جرات می توان گفت قیمت این محصولات تولید برق در این شهر بسیار ارزان و مناسب است.

باید گفت که عملکرد این نوع از سیستم های تولیدکننده برق به این صورت است که نور خورشید را جذب کرده و تبدیل به برق مصرفی می کند. هر چه تجهیزات مورد استفاده دارای قدرت جذب و ذخیره بیشتری باشند، در نتیجه توان تولیدی نهایی سیستم بیشتر بوده و می توان وسایل برقی قوی تری همچون تلویزیون، یخچال، دریل و حتی سنگ فرز را برای روشن سازی به این سیستم ها متصل کرد.

قصد داریم شما خوانندگان را با این نوع از محصولات بیشتر آشنا کنیم. در نتیجه دو عنوان زیر را معرفی و مشخص خواهیم کرد.

عنوان ها بصورت زیر مشخص می شوند.

انواع پکیج های سولار از نوع سیار چه توان های تولیدی خواهند داشت؟

قابلیت هایی که برای پکیج های سولار در نظر گرفته می شود، کدام است؟

 

انواع پکیج های سولار از نوع سیار چه توان های تولیدی خواهند داشت؟

لازم به ذکر است که بگوییم لامپ های خورشیدی سیار در ظرفیت های مختلف از کمترین ظرفیت تا بیشترین ظرفیت توسط متخصصان حوزه سیستم های خورشیدی طراحی و تولید می شوند که هر کدام از این ظرفیت ها کارایی های مخصوص به خود را دارند.

در ادامه این نوشته قصد داریم تا توان های تولیدی این نوع از سیستم ها تولیدکننده انرژی برق را برای شما خوانندگان مشخص کنیم.

ظرفیت توان تولیدی انواع پکیج های ژنراتور خورشیدی از نوع سیار شامل:

پکیج های سولار 20 واتی

ژنراتور خورشیدی 30 واتی

سیستم سولار 50 واتی

لامپ خورشیدی 80 واتی

پکیج خورشیدی 100 واتی

لامپ سولار 320 واتی

ژنراتور سولار 380 واتی

 

قابلیت هایی که برای انواع لامپ خورشیدی سیار در نظر گرفته می شود، کدام است؟

در قسمت قبل توان های تولیدی این نوع از محصولات را مشخص کردیم. هر کدام از این نوع لامپ های خورشیدی از نوع سیار که در توان های مختلف ساخته می شوند دارای یک سری قابلیت های منحصر هستند که مختص همان ژنراتور خورشیدی با توان تولیدی مشخص می باشد.

ولی می توان گفت که تعدادی از این قابلیت ها بین همه پکیج های سیار از نوع خورشیدی در هر توانی مشترک است. که در این قسمت به مهمترین آن ها اشاره می کنیم.

این قابلیت ها شامل:

نصب راحت

ذخیره انرژی

ضمانت 12 ماهه

خدمات پس از فروش

حمل آسان

وزن سبک

طول عمر بالا

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *