قیمت پکیج خورشیدی سیار بنابر مدل و اندازه ی آن متفاوت است، اما به طور کلی می توان گفت قیمت پکیج سیار از پکیج های ثابت که روی پشت بام منازل نصب می شوند کمتر و مناسب تر است. پکیج خورشیدی وسیله ای است که با آن می توان از انرژی نور خورشید برق تولید کرد و در همه جا قابل استفاده است. عشایری که مدام در حال جا به جا شدن هستند و از نعمت برق بی بهره هستند، می توانند با خرید این وسیله و استفاده از آن انرژی کافی برای استفاده های روزانه خود را تولید کنند.

قیمت فروش عمده پروژکتورهای خورشیدی و لامپ اشکی 7 وات بروکس در اینجا مشاهده کنید.

قیمت فروش پکیج خورشیدی سیار در سال 2020

تامین برق مصرفی تولیدی با پکیج خورشیدی

تامین برق مصرفی تولیدی با پکیج خورشیدی در روستاهایی که از نعمت برق به صورت مداوم و همیشگی محروم هستند و همچنین در زندگی عشایر هایی که نمی توانند در هر جایی که ساکن می شوند برای خود برق کشی نمایند،برای مشاهده لامپ اشکی افراتاب در اینجا کلیک کنید. استفاده از خورشیدی سیار برای تامین برق خیلی راحت و کارآمد است. برخی از باغ های خارج از شهر برق کشی ندارند و در آن مکان ها هم می توان از پکیج خورشیدی استفاده نمود زیرا  هزینه های سیم کشی و برق کشی به مراتب گرن تر از خرید پکیج خورشیدی خواهد بود.  استفاده از پکیج برای تامین برق مصرفی چند مزیت دارد:

  1. تجدید پذیر بودن: انرژی خورشید همیشه وجود دارد و انرژی تجدیدپذیری است که هر روز با طلوع نور خورشید می توان آن را شارژ نمود.
  2. همیشه در دسترس بودن: به هرجایی که بروید مسلما نور خورشید به آن جا می تابد و می توانید پکیج خود را مورد استفاده قرار دهید.
  3. مشمول هزینه اضافی نبودن: وقتی پکیج را خریداری نموده اید و از آن استفاده می کنید دیگر نیازی به پرداخت هزینه هایی مانند هزینه قبض برق و … نخواهید بود.

آخرین قیمت پکیج خورشیدی سیار باکیفیت

آخرین قیمت پکیج خورشیدی سیار باکیفیت در سال های اخیر قیمت پکیج خورشیدی رو به افزایش بوده است و نسبت به قبل گران تر می شود، به طور کلی می توان گفت قیمت این پکیج به چند عامل بستگی دارد:

  • توان پکیج: برخی از پکیج ها توان بالاتری دارند و هرچه توان پکیج بیشتر باشد، می توان گفت پکیج برای مدت بیشتری کارآمد خواهد بود و قیمت بالاتری دارد.
  • اندازه پکیج: هرچه پکیج بزرگتر باشد، قیمت آن بیشتر است.
  • برند پکیج: برخی از برندها نسبت به سایر نام ها شناخته شده تر هستند و به همین دلیل قیمت بالاتری دارند، البته از جهتی می توان گفت برندی که بیشتر در این زمینه فعالیت کرده و تجربه های بیشتری دارد، می تواند پکیج خورشیدی سیار با کیفیت بهتری تولید نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *