چراغ پارکی خورشیدی مجهز به یک پنل سولار می باشد که در قسمت بالایی آن نیز نصب شده است، همچنین این محصول مجهز به باتری پشتیبانی می باشد که در داخل محصول قرار دارد.

گفته می شود که نور توسط این صفحه سولار به نام پنل دریافت شده و تبدیل به برق می شود و این انرژی الکتریسیته تولیدی در باتری پشتیبانی نیز ذخیره خواهد شد تا در مواقعی که به نور نیاز داریم و در محیط هایی که از برق شهری دور هستند از این نوع لامپ های روشنایی برای تامین روشنایی استفاده کنیم.

با توجه به موقعیت گرم و خشک کشورهای خاورمیانه به خصوص کشورمان ایران می توان به این نتیجه رسید که در کشوری زندگی می کنیم که بهترین موقعیت و شرایط را برای استفاده از این نوع لامپ های روشنایی دارد.

در این نوشته به عنوان های زیر اشاره می کنیم. این عنوان ها اطلاعات بیشتری را در مورد این محصولات در اختیار ما قرار می دهند.

 

معرفی انواع چراغ های روشنایی از نوع سولار بر اساس توان تولیدی

معرفی شهرهای بزرگ مناسب برای استفاده از انواع محصولات روشنایی از نوع سولار

 

معرفی انواع چراغ های روشنایی از نوع سولار بر اساس توان تولیدی

چراغ های پارکی خورشیدی مناسب برای هر نیاز و هر محیطی است. لازم است بگوییم که این نوع از لامپ های روشنایی از نوع سولار در انواع مختلفی ساخته می شوند.

گفتنی است که یکی از بزرگترین و مهمترین دسته بندی این نوع از محصولات را می توان بر اساس توان تولیدی و یا همان شدت نور دسته بندی کرد.

در این قسمت به معرفی لامپ سولار بر اساس توان تولیدی خواهیم پرداخت.

انواع لامپ های سولار شامل:

لامپ های روشنایی سولار در توان 30 وات

لامپ های روشنایی سولار در توان 60 وات

لامپ های روشنایی سولار در توان 90 وات

لامپ های روشنایی سولار در توان 120 وات

لامپ های روشنایی سولار در توان 200 وات

لامپ های روشنایی سولار در توان 300 وات

 

معرفی شهرهای بزرگ مناسب برای استفاده از انواع چراغ پارکی خورشیدی

با توجه به این موضوع که ایران یکی از کشورهای منطقه خاورمیانه است در نتیجه دارای آب و هوای گرم و خشک می باشد که بهترین شرایط را برای استفاده از محصولات سولار دارد.

در این بین بعضی از شهرها نسبت به سایر شهرها در منطقه کویری واقع هستند در نتیجه متوسط تابش بیشتری را خواهند داشت. در این قسمت به شهرهای بزرگ و کویری که مناسب استفاده از این محصولات سولار هستند اشاره خواهیم کرد.

این شهرهای کویری شامل:

تهران

یزد

شیراز

کرمان

سمنان

قم

اهواز

بندعباس

سیستان و بلوچستان

خراسان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *