نورافکن خورشیدی در توان های مختلف توسط مشتریان خریداری می شود. توان های تولیدی که می توان برای این نوع از محصولات روشنایی در نظر گرفت، توان های 10 وات، 30 وات، 60 وات، 100 وات، 150 وات، 200 وات، 300 وات، 400 وات و 600 وات می باشد.

هر چه توان تولیدی سیستم چراغ خورشیدی بالاتر باشد نتیجه می گیرم که برای ساخت آن از تجهیزاتی با قدرت بالاتر استفاده شده و این موضوع بر روی قیمت نهایی این سیستم ها تاثیر گذار خواهد بود.

ولی در سال های اخیر با توجه به این که قابلیت ها و کارایی های این نوع از نورافکن های خورشیدی زبازد خاص و عام شده است، شاهد این هستیم که استفاده از این سیستم های روشنایی روز به روز در حال افزایش است و در نتیجه تولیدکنندگان نیز  می توانند قیمت های اعلام شده را بصورت قیمت عمده برای این محصولات در نظر بگیرند.

یکی از توان های تولیدی پرمصرف این نوع از چراغ های سولار توان 60 وات است که در این قسمت اطلاعات بیشتری را در مورد این محصولات خورشیدی در اختیار شما خوانندگان قرار می دهیم.

قیمت فروش عمده پروژکتورهای خورشیدی و لامپ اشکی 7 وات بروکس در اینجا مشاهده کنید.

قابلیت هایی که این نوع از چراغ های سولار در توان 60 وات دارند، کدام موارد است؟

انواع چراغ های سولار در توان 60 وات برای تامین روشنایی چه محیط هایی مناسب هستند؟

 

قابلیت هایی که این نوع از چراغ های سولار در توان 60 وات دارند، کدام موارد است؟

در قسمت مقدمه گفتیم که انواع نورافکن های خورشیدی مخصوصا در توان 60 وات با قابلیت های زیادی تولید می شوند و همین موضوع باعث افزایش خرید محصول می شود که بر روی قیمت نهایی تاثیر خواهد گذاشت.

در این قسمت از نوشته می توانیم مهمترین قابلیت هایی که برای انواع چراغ های خورشیدی از نوع پروژکتوری و در توان 60 وات می توان در نظر گرفت را معرفی کرد.

قابلیت این نوع از چراغ های 60 واتی از نوع سولار شامل:

شدت نور بالا

طول عمر بالا

12 ماه ضمانت

قابل نصب در محیط های درونی

دارای خاصیت ضدآب

قابل نصب در محیط های بیرونی

دارای سنسور فتوسل

تولید نور تا 12 ساعت

 

انواع نورافکن خورشیدی در توان 60 وات برای تامین روشنایی چه محیط هایی مناسب هستند؟

با توجه به قابلیت های این نوع از چراغ های نورافکن خورشیدی در توان 60 وات می توان از این نوع محصولات چراغ روشنایی در محیط های مختلف استفاده کرد.

برای مشاهده لامپ اشکی افراتاب در اینجا کلیک کنید.

این نوع از پروژکتورهای خورشیدی در توان 60 وات در ارتفاع 6 متری قابلیت نصب را دارند و تا 12 ساعت روشنایی مورد نیاز را تامین می کنند.

در نتیجه این محصولات برای تامین روشنایی محیط های زیر مناسب هستند.

ورودی منازل

محوطه ویلاها

حیاط

باغ

کوچه ها

انبار

سوله

بیلبورد تبلیغاتی

سردر مغازه ها

ورودی مغازه ها

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *