هنوز هم برخی ویلاها و خانه های موجود در زمین های کشاورزی هستند که به شبکه توزیع برق سراسری وصل نیستند و بنابراین کمبود یک سیستم روشنایی قدرتمند در آنها احساس می شود. همچنین گاهی انجام سیم کشی و نصب لامپ در بیرون ساختمان دردسرهای خود را دارند و علاوه بر این هزینه بر هم هستند و هم امکان سرقت آنها وجود دارد. بنابراین نورافکن خورشیدی می‌تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای حل این مشکل مورد استفاده قرار گیرد این محصول چگونه کار می کند؟ قیمت نور افکن خورشیدی در بانه چقدر است؟ با ما بمانید تا در مورد کاربرد انواع انرژی خورشیدی و قیمت آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

قیمت خرید انواع نور افکن خورشیدی در بانه

کاربرد نور افکن خورشیدی در خانه باغ ها

کاربرد نور افکن خورشیدی در خانه باغ ها

کاربرد نور افکن خورشیدی برای فضاهایی مانند خانه باغ و ویلا ساخته شده است. این وسیله به هیچ گونه سیم یا پریز برق برای روشن شدن نیاز ندارد. نورافکن به پنل خورشیدی متصل است و پنل با استفاده از نور خورشید و تولید جریان الکتریسیته باعث روشن شدن آن می شود.

پنل را باید در جایی که در معرض تابش نور مستقیم آفتاب است قرار داد تا انرژی خورشید به آن برخورد کرده و بتواند آن را جذب و تبدیل به انرژی الکتریسیته کنند. این محصولات دارای یک باتری لیتیومی هستند که انرژی جذب شده توسط پنل خورشیدی را در خود ذخیره می کنند و در هنگام شب که به روشنایی نیاز است انرژی ذخیره شده خود را در اختیار نورافکن قرار می دهد.

روشن شدن نورافکن های خورشیدی معمولا همزمان با تاریک شدن هوا و به صورت اتوماتیک است. با شارژ کامل این نور افکن ها در طول روز بین ۱۰ تا ۱۲ ساعت در طول شب می توان از روشنایی آنها استفاده کرد. نور افکن ها در ظرفیت ها و توان های مختلف ساخته می شوند و بنابراین میزان روشنایی آن ها بسته به ظرفیت شان دارد. پنل های خورشیدی و بدنه نور افکن ها ضد آب بوده، بنابراین رطوبت و باران هیچ تأثیری بر عملکرد آنها نخواهد داشت.

این محصولات دارای طول عمر ۵۰۰۰۰ ساعت می باشند و چنان که جنس مرغوب آن را تهیه کنید در حدود ۱۰ سال برای شما به خوبی کار می کنند. برخی از این محصولات دارای گارانتی نیز هستند و در صورت معیوب بودن به راحتی تعویض می گردند. 

برندهای مختلف نور افکن خورشیدی

برندهای مختلف نور افکن خورشیدی

نورافکن خورشیدی می تواند احتیاج خانه باغ ها به روشنایی پایدار را تامین کند. این وسیله تحت عنوان برند های مختلف به بازار عرضه شده است .جهت تهیه این محصول و آگاهی از قیمت روز آن می توانید با کارشناس فروش ارتباط برقرار کرده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر محصول مورد نظر خود را با میزان روشنایی که از آن انتظار دارید سفارش دهید تا در اسرع وقت به دست شما برسد.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *