دنیای ما هر روز بیشتر به سمت تکنولوژی و اتوماتیک شدن پیش می رود و این روند نیازمند تولید انرژی بیشتری است؛ یکی از انرژی های پرمصرف جهان امروز، انرژی الکتریکی یا برق است. امروزه بشر به دنبال یافتن منابع انرژی پاک است تا از آلوده شدن هر چه بیشتر طبیعت جلوگیری کند و انواع چراغ خورشیدی هم در این زمینه ساخته شده تا به تولید برق بیشتر بدون آلودگی و صدمه به محیط زیست کمک کند. محیط زیستی سالم، ارزش خرید این چراغ ها را با هر قیمتی که دارند، چند برابر می کند.

ما در اینجا شمارا با انواع پرژاکتور و لامپ زنون 55 وات آشنا خواهیم ساخت.

قیمت انواع چراغ خورشیدی در سال 2020

نحوه کارکرد چراغ های خورشیدی

نحوه کارکرد چراغ های خورشیدی ایران کشوری است که روز های آفتابی زیادی دارد و می تواند از این تکنولوژی برای روشنایی و دیگر مصارف خود بهره بگیرد.

همان طور که می دانید، امروزه از انواع چراغ های خورشیدی، در خیابان ها، منازل و …. استفاده می شود و در شکل ها و طرح های مختلف تولید می شوند تا نیاز مشتری را برآورده سازند.

در ادامه به کارکرد چراغ خورشیدی و قطعات تشکیل دهنده ی آن می پردازیم:از جمله قطعات مهم استفاده شده در چراغ های خورشیدی می توان به لامپ های ال ای دی، باطری و سلول خورشیدی اشاره کرد.

میزان روشنایی این لامپ ها کمتر از دیگر انواع لامپ ها است ولی از لحاظ قیمت، ارزان تر هستند و مصارف خاص خود را دارند.

سلول های خورشیدی که در این چراغ ها استفاده شده، قطعه ای الکترونیکی است که با عنوان سلول های فتولتائیک نیز شناخته می شوند.

این سلول ها، تشعشعات خورشیدی را به جریان الکتریسیته تبدیل می کنند که به این تبدیل، تبدیل فتولتائیک نیز می گویند.

بسته به میزان برقی که قرار است تولید شود، از تعداد مشخصی سلول خورشیدی در ایجاد یک سیستم فتولتائیک استفاده می کنند و با قرار دادن آرایش منظمی از این سلول ها در کنار هم، سیستم های فتولتائیک، در اندازه های مختلف تهیه می شوند.

قبلا استقبال کمی از اینگونه محصولات برقی می شد ولی با توجه به افزایش قیمت برق و لامپ زنون d2s ، تمایل مردم برای خرید پنل های خورشیدی افزایش یافته است.

استفاده از این چراغ های خورشیدی در محیط های سربازی مانند باغ ها و یا حیاط منازل توصیه می شود زیرا به دلیل وجود آفتاب مناسب، میزان برق تولیدی افزایش یافته و مقرون به صرفه خواهد بود.

مرکز فروش چراغ خورشیدی با قیمت مناسب

مرکز فروش چراغ خورشیدی با قیمت مناسب با توجه به افزایش قیمت انرژی برای مصرف کنندگان، پیشنهاد می شود استفاده از این مدل وسیله ها را مدنظر قرار داده و در هزینه های زندگی به مقدار قابل توجهی صرفه جویی داشته باشید.

اگر به دنبال این هستید که بدون صرف وقت و با هزینه مناسب خرید خود را انجام بدهید، بهتر است از این سایت معتبر که فروش چراغ خورشیدی دارد خرید کرده و از آن استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *