نورافکن خورشیدی امروزه به یک محصول روشنایی پرمصرف تبدیل شده است که امکان این را دارد که بدون نیاز به برق شهری نور مورد نیاز را تامین کند. بنابراین از این محصولات روشنایی می توان در مناطق دور افتاده و فاقد برق شهری برای تامین روشنایی محیط های بیرونی و حتی محیط های درونی استفاده کرد.

ما در اینجا شمارا با انواع لامپ زنون 55 وات آشنا خواهیم ساخت.

لازم به ذکر است که نورع ساختار این نوع از چراغ های خورشیدی طوری است که می توانند در محیط فضای بیرونی و حتی محیط های فضای درونی نصب و راه اندازی شوند و تا 12 ساعت نور مورد نیاز را تامین کنند.

همچنین این محصولات دارای لیست قیمت متنوع ولی ارزان هستند و می توان گفت که عوامل مختلفی می تواند بر روی این لیست قیمت تاثیربگذارد. عواملی مانند توان تولیدی، کیفیت و نوع ساختار.

در بازارهای داخلی می توان لیست قیمت این نوع از چراغ های خورشیدی را بر اساس توان تولیدی بین 1.150.000 تومان تا 2.380.000 تومان قیمت گذاری کرد.

می توانیم اطلاعات بیشتر و تخصصی تری را از این نوع محصولات چراغ روشنایی از نوع خورشیدی در اختیار شما خوانندگان قرار دهیم. بنابراین عنوان های زیر را معرفی خواهیم کرد.

این عنوان ها شامل:

تنوع چراغ های سولار بر اساس نوع ساختار چگونه است؟

چراغ های سولار برای تامین روشنایی چه محیط هایی مناسب هستند؟

 

تنوع چراغ های سولار بر اساس نوع ساختار چگونه است؟

همانطور که در قسمت مقدمه توضیح دادیم. انواع نورافکن های خورشیدی دارای تنوع زیادی هستند که یکی از تنوع این محصولات تولیدکننده روشنایی براساس نوع ساختار می باشد.

قصد داریم در این قسمت از نوشته تنوع این محصولات چراغ روشنایی از نوع خورشیدی را بر اساس نوع ساختار مشخص کنیم.

تنوع این محصولات بر اساس نوع ساختار شامل:

چراغ های سولار با لامپ LED

نورافکن خورشیدی با لامپ SMD

سیستم روشنایی با لامپ COB

لامپ خورشیدی با گواهی ضدآب IP67

سیستم روشنایی مجهز به سنسور فتوسل

چراغ های خورشیدی با بدنه آلومینیومی

 

انواع نورافکن خورشیدی برای تامین روشنایی چه محیط هایی مناسب هستند؟

با توجه به این نکته که در انواع نورافکن های خورشیدی، پروژکتور قابلیت جدا شدن از پنل را توسط یک کابل 4 متری دارد در نتیجه می توان از این محصولات سولار علاوه بر اینکه برای تامین روشنایی محوطه های فضای بیرونی نیز استفاده کرد بلکه مناسب برای تامین روشنایی فضای داخلی نیز هستند.

در این قسمت می خواهیم محیط هایی که می توان برای تامین روشنایی لامپ زنون d2s و از این محصولات روشنایی از نوع خورشیدی استفاده کرد را معرفی کنیم.

محیط های مناسب شامل:

ورودی منازل

کوچه ها

انبار

پارکینگ های سرپوشیده

ورودی مغازه ها

بیلبوردهای تبلیغاتی

محوطه باغ

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *