برای نور پردازی حیاط و انواع باغ های خود نیاز به لامپ های پر نور و زیبا که هم جنبه روشنایی داشته باشد و هم جلوه زیبایی به محیط بدهد دارید. بهترین راه برای روشنایی محیط و زیبایی بخشیدن به محوطه خود استفاده از انواع چراغ خورشیدی باغچه ای است، این چراغ ها دارای مزایای بسیار زیادی است که در ادامه ذکر می نماییم. در کشور شرکت های بسیاری تولید این چراغ ها را بر عهده دارند و انواع این چراغ ها را به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بازار عرضه می کنند.

در این مقاله به تامین نیرو پرژاکتور ،ال ای دی ها و لامپ مهتابی کوچک بپرداخته ایم و در اینجا در اختیار شما قرار داده ایم.

عرضه کننده انواع چراغ خورشیدی باغچه ای مرغوب

جنس بدنه ی چراغ های خورشیدی مخصوص باغچه

جنس بدنه ی چراغ های خورشیدی مخصوص باغچه

چراغ های خورشیدی مخصوص باغچه دارای پایه هستند و جنس چراغ خورشیدی معمولا استیل یا پلاستیکی است، افرادی که ماندگاری بالا را مد نظر دارند و نگران پوسیدگی این چراغ ها در مقابل باران و آفتاب هستند جنس فلزی را انتخاب می کنند.

ارتفاع چراغ های خورشیدی مخصوص باغچه معمولا 75 سانتی متر است این چراغ ها معمولا دو عدد باطری شارژی درون خود دارد و یک صفحه خورشیدی در قسمت بالای چراغ وجود دارد که در طول روز انرژی نور را درون باطری های شارژی ذخیره می کند و هنگام شب به صورت اتوماتیک نور از خود تولید می کند.

برخی از چراغ های خورشیدی باغچه به شکل نیزه است از جنس استیل که برای تزئین نیز از آن به کار می رود لامپ های استفاده شده در آن LED است و نور آن مناسب محیط باغچه است.

از دیگر مزایای نصب چراغ های خورشیدی مناسب باغچه این است که هیچ هزینه ای ندارد زیرا نیاز به سیم کشی ندارد، خطر اتصال برق ندارد و انرژی برق را مصرف نمی کند که شما هزینه قبض را بپردازید، با خرید این چراغ ها برای باغ و یا منزل خود یک چراغ تزئینی بدون هزینه را تا آخر عمر دارید.

طرح های نوین و به روز در تولید لامپ هالوژن 7 وات افراتاب برای فضای داخلی ساختمان به وجود آوردیم که شما را به دیدن آن دعوت میکنیم.

بازار فروش چراغ خورشیدی باغچه ای با قیمت ویژه

بازار فروش چراغ خورشیدی باغچه ای با قیمت ویژه

در کشور شرکت های بسیاری چراغ خورشیدی باغچه ای را تولید می کنند که جنس آن ها بسیار مرغوب و از لامپ های استاندارد در تولید آن ها استفاده شده است.

این شرکت ها با هدف تولید انبوه اجناس تولید شده خود را پس از تست وارد بازار فروش کرده و با ارسال به نمایندگی های فروش خود اجناس را با قیمت ویژه ای به فروش می رسانند.

فروش چراغ خورشیدی باغچه ای با قیمت ویژه و ارائه ضمانت نامه به مشتریان توسط این فروشگاه امکان پذیر است. این ضمانت شامل مدت زمان مشخصی است که روی این اجناس ثبت شده می باشد و درصورتی که قبل از اتمام مدت زمان ضمانت، چراغ دچار مشکل شود می توانید آن را تعویض نمایید.

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *