پکیج خورشیدی سیار محصولی است که انرژی خورشید را به انرژی الکتریکی برای مصرف وسایل برقی تبدیل می کند و این وسیله به دلیل حجم کم و وزن سبک به راحتی قابل حمل می باشد و می توان آن را در جاهایی که دسترسی به برق ممکن نیست مورد استفاده قرار داد. با این وسیله می توان لامپ، تلویزیون، رادیو، پنکه و غیره را مورد استفاده قرار داد و همچنین موبایل، تبلت، لپ تاپ را شارژ نمود. هم اکنون صادرات پکیج خورشیدی سیار ارزان قیمت به کشور های مختلفی با کیفیت عالی انجام می گیرد.

در این مقاله به تامین نیرو پرژاکتور ،ال ای دی ها و لامپ مهتابی کوچک بپرداخته ایم و در اینجا در اختیار شما قرار داده ایم.

صادرات پکیج خورشیدی سیار ارزان قیمت

توان پکیج های خورشیدی سیار

توان پکیج های خورشیدی سیار

توان پکیج خورشیدی سیار متفاوت می باشد و بر این اساس انواع مختلفی از پکیج های خورشیدی تولید و با قیمت های متفاوت عرضه می شوند.

پکیج های خورشیدی با توان بالاتر برق بیشتری را برای مدت زمان طولانی تر تولید می کنند و بر این اساس قیمت بالاتری دارند.

پکیج های سیار ضمن داشتن توان مناسب دارای ویژگی های خاص از جمله وزن کم و نصب آسان هستند.

این پکیج ها با تولید برق 220 ولت تمام نیاز های برقی را تامین می کنند و با این برق می توان از وسایل برقی مختلف استفاده نمود.

شما می توانید پکیج های خورشیدی را بر اساس توان مصرفی آنها و با توجه به مقدار مورد نیاز برق تهیه نمایید.

با همراه داشتن این وسیله در هر جایی که باشید می توانید انرژی خورشید را در روز داخل باتری های این محصول ذخیره نمایید و در هنگام شب از آن استفاده نماییید.

طرح های نوین و به روز در تولید لامپ هالوژن 7 وات افراتاب برای فضای داخلی ساختمان به وجود آوردیم که شما را به دیدن آن دعوت میکنیم.

قیمت پکیج خورشیدی سیار در مراکز خرید

قیمت پکیج خورشیدی سیار در مراکز خرید

قیمت پکیج خورشیدی سیار در مراکز خرید با توجه به کیفیت محصولات متفاوت می باشد اما محصولات را می توان در این مراکز با قیمت ویژه خریداری نمود زیرا این مراکز محصولات را به صورت مستقیم و با حذف واسطه گران در نازلترین قیمت تهیه می کنند و می توانند آنها را با قیمت مناسب و مورد رضایت مشتریان به فروش برسانند و سود عالی را نیز به دست آورند.

این محصول توسط شرکت های مختلفی در کشور با بهترین کیفیت تولید می شود که استفاده از انرژی پاک را برای استفاده در وسایل برقی ممکن می سازد.

این محصول دارای قسمت های مختلف است که به صورت یک بسته و یک جا تحویل مشتری داده می شود و در واقع یک محصول بسیار کار آمد می باشد که برای کسانی که دسترسی آسان به برق شهری ندارند بسیار مفید می باشد.

جهت تهیه ارزان و با کیفیت این محصول می توانید هم اکنون پس از بررسی های مدل های مختلف آن و همچنین مشاوره رایگان با کارشناسان انواع محصولات انتخابی خود را سفارش و خریداری نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *