انواع پروژکتور خورشیدی 120 وات پس از کنترل نهایی در آزمایشگاه و تایید کیفیت و استاندارد بودن آن به کشور های همسایه صادر می شود. پروژکتور های خورشیدی امروزه به یکی از وسایل تامین انرژی طبیعی و نامحدود تبدیل شده اند.

در این مقاله به تامین نیرو پرژاکتور ،ال ای دی ها و لامپ مهتابی کوچک بپرداخته ایم و در اینجا در اختیار شما قرار داده ایم.

صادرات انواع پرژکتور خورشیدی 120 وات به کشور همسایه

انواع پرژکتور خورشیدی ساخت ایران

انواع پرژکتور خورشیدی ساخت ایران منابع انرژی که در اختیار هستند به دو گروه منابع تجدید پذیر و منابع غیر قابل تجدید تقسیم می شوند. از آنجا که این منابع رو به اتمام هستند و از طرفی با صرف هزینه های زیاد همراه هستند، استفاده از سامانه هایی مانند پروژکتور خورشیدی که در آنها از انرژی خورشید به عنوان نوعی منبع تامین کننده انرژی استفاده می شود.

انرژی خورشیدی نوعی انرژی نامحدود و پایان ناپذیر است که می تواند جایگزین بسیاری از منابع انرژی پرهزینه در حال حاضر شود.

انواع پروژکتور خورشیدی با توان متفاوت و میزان نورپردازی های مختلف ساخته می شوند که شرکت های ایرانی در این زمینه توانسته اند به موفقیت های زیادی دست یابند.

این تجهیزات هم در فضای باز مانند محوطه استادیوم های ورزشی یا پارک ها و فضاهای عمومی قابل استفاده بوده و هم برای بخش هایی مانند پارکینگ ها و فضا های داخلی ساختمان که سر پوشیده می باشند قابل کاربرد هستند.

عملکرد انواع این تجهیزات به گونه ای است که در زمان تاریک شدن هوا به صورت اتومات روشن شده و با روشن شدن هوا خاموش می شوند. میزان نوردهی پروژکتور های خورشیدی قابل تنظیم است و به همین دلیل می توان آنها را در سایز های متفاوت تولید کرد.

این تجهیزات نصب آسانی دارند و از جهت اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه می باشند. افزون بر این ها طراحی انواع پروژکتور خورشیدی ساده و زیبا بوده و بدنه آنها ضد آب و گرد و غبار می باشد.

ریموت کنترلی که به همراه این پروژکتور است جهت تنظیم مقدار و زمان نور دهی به کار می رود.

طرح های نوین و به روز در تولید لامپ هالوژن 7 وات افراتاب برای فضای داخلی ساختمان به وجود آوردیم که شما را به دیدن آن دعوت میکنیم.

فروش بهترین برند پرژکتور های خورشیدی

فروش بهترین برند پرژکتور های خورشیدی بهترین برند پروژکتور خورشیدی آن است که از مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی برخوردار باشد. از طرفی طراحی قطعات آن ساده بوده و به دلیل کاربرد در مکان های عمومی با قیمت ارزان به فروش برسد.

از سوی دیگر قطعات دستگاه به راحتی قابلیت جابجایی و نگهداری را داشته باشند و تعمیر آنها ساده باشد. این تجهیزات لازم است تا متناسب با هر مکان ساخته شوند و به همین دلیل در زمان خرید باید به نوع کاربری آن توجه شود.

علاوه بر این موارد بهترین برند ها از جدید ترین علم روز و استاندارد های تعیین شده بهره گرفته و به همین دلیل با اطمینان خاطر قابل استفاده می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *