پروژکتور خورشیدی دستگاهی است که دارای یک منبع نور قوی بوده که در ابعاد و سایزهای متنوعی تولید شده و بر حسب نوع کاربرد و توان و قدرتی که دارند در محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، کیفیت دستگاه های پروژکتور برخی شرکت های داخلی در حدی است که قابلیت صادرات به خارج از کشور را دارند، از مهمترین نکات حائز اهمیت جهت صادرات انواع پروژکتور خورشیدی به خارج از کشور یکی توجه به ارتقای سطح کیفی دستگاه در ابعاد و توان های مختلف و دیگری بسته بندی و ارسال کالا با وسایل حمل و نقل استاندارد به همراه گارانتی می باشد.

در این مقاله به تامین نیرو پرژاکتور ،ال ای دی ها و لامپ مهتابی کوچک بپرداخته ایم و در اینجا در اختیار شما قرار داده ایم.

صادرات انواع پرژکتور خورشیدی به خارج کشور

نحوه کار پرژکتور خورشیدی چگونه است؟

نحوه کار پرژکتور خورشیدی چگونه است؟ در خصوص نحوه کار پروژکتور خورشیدی در ادامه مطلب به صورت اجمالی به روند کار با این دستگاه و مزیت های استفاده از آن می پردازیم.

از مهمترین مزیت های استفاده از این دستگاه می توان به صرفه جویی در مصرف برق و انرژی، قابلیت حمل و جابه جایی راحت و آسان و نصب و اجرای بسیار راحت آن بدون استفاده از کلید و پریز اشاره کرد.

پروژکتور خورشیدی دارای یک پنل خورشیدی مجزا و کابل اتصال است، با وصل شدن کابل پروژکتور به منبع انرژی که همان پنل خورشیدی است پروژکتور روشن خواهد شد.

در هنگام نصب پنل خورشیدی جهت تغذیه مناسب پنل از انرژی خورشیدی دقت داشته باشید که پنل در جایی قرار گیرد که کاملا با نور خورشید در تماس مستقیم باشد.

در هنگام غروب و با تاریک شدن هوا با اتصال کابل به پنل، پروژکتور وصل می شود و محیط اطراف را روشن می نماید.

پروژکتور خورشیدی را می توان در محیط های باز و بسته استفاده نمود.

فروشگاه فروش انواع پرژکتور خورشیدی

فروشگاه فروش انواع پرژکتور خورشیدی

طرح های نوین و به روز در تولید لامپ هالوژن 7 وات افراتاب برای فضای داخلی ساختمان به وجود آوردیم که شما را به دیدن آن دعوت میکنیم.

جهت خرید ایمن انواع دستگاه پروژکتور خورشیدی با گارانتی و ضمانت پس از فروش می توانید از طریق فروشگاه معتبر ما به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام بفرمایید.

در رابطه با انواع پروژکتور خورشیدی و ویژگی های آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پروژکتور LED-SMD-COB: این پروژکتور در سالن هایی که مساحت کمی دارند مورد استفاده قرار می گیرند، از مهمترین مزیت های این نوع پروژکتور می توان به درخشندگی فوق العاده، مصرف پایین انرژی و راندمان بالا اشاره کرد.
  • پروژکتور سولار نیل خورشیدی: انرژی نور خورشیدی را به الکتریسیته تبدیل می کند، مهمترین کاربرد را در مجتمع های تجاری و مسکونی دارند.
  • پروژکتور LED وال واشر: بدنه آلومینیومی بسیار محکم و با مقاومت بالایی داشته و در برابر رطوبت و گرد و خاک از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.
  • پروژکتور ویترینی یا ریلی: قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه داشته و در سایزها و توان های مختلف بیشتر در فروشگاه ها و گالری ها مورد استفاده قرار می گیرند.
  • پروژکتور مدادی: در بنادر و اسکله ها مورد استفاده قرار می گیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *