حتما تا به حال در اماکن مانند پارک ها، ورودی شرکت ها و ادارات، تابلوهای تبلیغاتی و بسیاری مکان های دیگر پروژکتورهای خورشیدی را دیده اید که با دیدن پنل های خورشیدی متوجه می شوید که این روشنایی توسط نیروی خورشید تامین می شود. آیا تا به حال اجزا و قطعات تشکیل دهنده این پروژکتورها را از نزدیک دیده اید؟ اگر نه، با بمانید تا به عنوان نمونه مروری بر مواد اولیه مورد نیاز ساخت پروژکتور خورشیدی اهواز داشته باشیم.

در این مقاله به تامین نیرو پرژاکتور ،ال ای دی ها و لامپ مهتابی کوچک بپرداخته ایم و در اینجا در اختیار شما قرار داده ایم.

شرکت های تولید پرژکتور خورشیدی در اهواز

مواد اولیه مورد نیاز ساخت پرژکتور خورشیدی

مواد اولیه مورد نیاز ساخت پرژکتور خورشیدی  در پروژکتورهای خورشیدی اهواز از لامپ ال ای دی، پنل خورشیدی و باتری قابل شارژ استفاده شده است.

این سه مورد اجزاء اصلی و ثابت این پروژکتورها هستند.محل قرار گیری لامپ یک بدنه آلومینیومی اکسترود شده می باشد که ضد زنگ است و در مقابل رطوبت بسیار مقاوم است. همچنین قسمت جلویی بدنه را با یک شیشه محکم و مخصوص که توانایی انکسار نور بالایی داشته باشد پوشیده می شود.

علاوه بر این برای نگهداری پروژکتور از پایه استفاده می شود این پایه ها به دو صورت ایستاده یا دیواری می باشند. پایه های ایستاده برای خیابان ها، پارک ها و فضای سبز ها استفاده می شوند و پایه های دیواری بر روی دیوارهای مسکونی و تجاری یا کارخانه ها به آسانی نصب می شوند جنس پایه ها از آهن گالوانیزه می باشد و در مقابل رطوبت و نور خورشید مقاومت هستند.

چنانچه بخواهید در فضای مسقف از این وسیله استفاده کنید یک کابل رابط مورد نیاز است به این صورت که بدنه حاوی لامپ در فضای بسته در فضای مسقف قرار می‌گیرد و پنل خورشیدی در بیرون از ساختمان و جایی که در برابر نور مستقیم آفتاب باشد قرار می گیرد و با کابل خورشیدی رابطه بین این دو برقرار می شود. این کابل می تواند کوتاه یا خیلی بلند باشد.

طرح های نوین و به روز در تولید لامپ هالوژن 7 وات افراتاب برای فضای داخلی ساختمان به وجود آوردیم که شما را به دیدن آن دعوت میکنیم.

عرضه کننده پرژکتور خورشیدی در اهواز

عرضه کننده پرژکتور خورشیدی در اهواز

وجود روشنایی در محوطه خانه، اداره، کارخانه و اماکن عمومی مانند پارک ها به دلیل آسایش و امنیت بسیار ضروری است. از محاسن این پرژکتورهای خورشیدی عدم نیاز به کابل برق و سیم کشی و منبع تغذیه می باشد. کیفیت بالا و به روز بودن تکنولوژی از خصوصیات یک پرژکتور مناسب شماست.

برای تهیه پرژکتور خورشیدی در اهواز یا سایر شهرها می توانید به راحتی و در هر ساعت از بانه روز با مسئول فروش مرکز عرضه کننده پرژکتور خورشیدی در اهواز تماس گرفته تا با توجه به محیطی که قرار است از این پرژکتور استفاده شود و انتظاری که از روشنایی آن دارید، پروژکتور مناسب به شما پیشنهاد شده و در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *