چراغ خورشیدی پارکی امروزه بیشتر از قبل مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل عمده افزایش تقاضای این نوع از محصولات روشنایی از نوع پارکی به دلیل افزایش کارایی و راندمان نهایی محصول است.

اخیرا دانشمندان و طراحان تلاش کرده اند تا سیستمی را تولید کنند که علاوه بر قیمت مناسب و ارزان دارای کیفیت بالاتری باشد. همین امر باعث افزایش مصرف و در نتیجه افزایش خرید و فروش این محصول روشنایی شده است و در پی آن شاهد تولید عمده این نوع از سیستم ها خواهیم شد.

لازم به ذکر است که بدانید انواع چراغ های روشنایی از نوع پارکی در توان 120 وات دارای شدت نور بالایی هستند و توانایی روشن سازی محوطه 130 الی 140 متر مربعی را به راحتی دارد.

در این مقاله و نوشته کوتاه قصد داریم در مورد مطالب کلی زیر صحبت کنیم.

این مطالب شامل:

  1. معرفی تجهیزات خورشیدی مناسب برای سیستم های روشنایی پارکی 120 وات
  2. معرفی مشخصات فنی انواع سیستم های روشنایی از نوع پارکی در توان 120 وات
  3. تعیین قیمت خرید عمده انواع سیستم های روشنایی از نوع پارکی در توان 120 وات

 

معرفی تجهیزات خورشیدی برای سیستم  روشنایی 120 وات

همانطور که در نوشته های قبلی مختصرا توضیح دادیم، انواع چراغ های خورشیدی پارکی دارای تجهیزات خورشیدی منحصری هستند. در واقع تجهیزات مورد استفاده با توجه به توان تولیدی و شدت نور تعیین می شوند.

به عنوان مثال انواع محصولات چراغ روشنایی از نوع پارکی در توان 120 وات دارای توان تولیدی بالا و در پی آن دارای شدت نور بالا هستند، بنابراین از تجهیزات و قطعات الکتریکی توان بالا بایستی استفاده کرد.

در این قسمت از مقاله قصد داریم به معرفی انواع تجهیزات الکتریکی مناسب جهت ساخت انواع محصولات روشنایی از نوع پارکی در توان 120 وات بپردازیم.

این تجهیزات الکتریکی شامل:

  1. پنل خورشیدی 12 ولت 40 وات
  2. باتری خورشیدی 12 ولت 25 آمپر
  3. 120 عدد LED
  4. بدنه ضد آب
  5. کابل ضد آب
  6. ریموت کنترل
  7. پایه نگهدارنده

 

معرفی مشخصات فنی انواع چراغ خورشیدی پارکی 120 وات

همانطور که می دانید انواع محصولات روشنایی در هر توان و شدت نوری دارای مشخصات فنی منحصر به خود هستند. در واقع می توان گفت که مشخصات فنی هر محصول روشنایی میزان عملکرد نهایی آن را مشخص می کند، پس بنابراین بایستی تمامی تولیدکنندگان این مشخصات فنی را در اختیار خریداران قرا دهند.

در این قسمت قصد داریم به معرفی مهمترین مشخصات فنی این نوع از محصولات روشنایی از نوع پارکی بپردازیم.

این مشخصات فنی شامل:

  1. پنل خورشیدی از جنس پلی کریستال
  2. باتری خورشیدی از جنی لیتیومی
  3. چراغ دارای گواهی IP66
  4. بدنه از جنس آلومینیوم
  5. کابل از جنس ضد آب

 

تعیین قیمت خرید عمده انواع محصولات روشنایی پارکی 120 وات

لازم به ذکر است که بدانید انواع چراغ های خورشیدی پارکی 120 وات دارای تنوع زیادی هستند و این تنوع باعث تنوع در قیمت عمده محصولات روشنایی خواهد شد. بنابراین برای دریافت این لیست قیمت عمده با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *