چراغ خورشیدی پارکی در بازار های تجاری مخصوصا در بازارهای داخلی با قیمت عمده فروخته می شوند. همانطور که می دانید منظور از قیمت عمده این است که محصولاتی که در مدت زمان کم بیشتر فروخته می شوند دارای تخفیفات ویژه ای خواهند بود و با قیمت ارزان تری فروخته می شوند.

در این بخش به چگونگی عملکرد و فواید پکیج های خورشیدی و لامپ مهتابی سقفی پرداخته ایم که شما را دعوت به خواندن آن می کنیم.

برای ساخت این نوع از لامپ های روشنایی از تجهیزات و قطعات خورشیدی استفاده می شود و بنابراین با استفاده از نور خورشید و بدون نیاز به سیم کشی برق شهری قادر هستند تا روشنایی مورد نظر مصرف کنندگان را تامین نمایند.

این نوع از سیستم های روشنایی به دلیل اینکه پنل متصل به سطح چراغ است فقط قابلیت نصب و راه اندازی در محیط های فضای باز را دارند.

در ادامه همین نوشته مواردی را ذکر خواهیم کرد که در ارتباط با این نوع از محصولات هستند و اطلاعات زیادی را در اختیار شما خریداران قرار می دهند.

این موارد شامل:

  1. برای ساخت انواع لامپ های روشنایی از نوع پارکی از چه تجهیزاتی استفاده می شود؟
  2. چه عواملی باعث می شود تا محصولات روشنایی در بازار با قیمت عمده به فروش برسند؟

 

برای ساخت انواع لامپ های روشنایی در توان های مختلف از چه تجهیزاتی استفاده می شود؟

همانطور که در نوشته های قبل تر توضیح داده ایم، چراغ های خورشیدی پارکی و لامپ مهتابی فلورسنت در دو نوع عمده پنل جدا و پنل متصل ساخته می شوند. این محصولات روشنایی در توان های مختلف 30 وات، 60 وات، 90 وات، 120 وات، 200 وات، 300 وات و حتی 400 وات توزیع می شوند.

گفتنی است که اگر چه این نوع از لامپ های روشنایی دارای تنوع زیادی در نوع و توان تولیدی هستند ولی بطور کلی برای ساخت این محصولات از تجهیزات یکسانی استفاده می شود.

این تجهیزات را می توان بصورت زیر نام برد:

پنل خورشیدی

باتری پشتیبانی

شارژر کنترلر

لامپ LED

سیم و کابل

بدنه فلزی

شیشه ضدآب

ریموت کنترل

پایه نگهدارنده

سنسور

چه عواملی باعث می شود تا چراغ خورشیدی پارکی در بازار با قیمت عمده به فروش برسد؟

عوامل زیادی بر روی قیمت عمده محصولات روشنایی خورشیدی موثر هستند. بدیهی است که قیمت عمده نسبت به قیمت تک بسیار ارزان تر است.

در این قسمت به تعدادی از عوامل موثر تعیین کننده قیمت عمده این محصولات صحبت خواهیم کرد.

این عوامل موثر شامل:

افزایش قابلیت محصول

افزایش کیفیت محصول

طول عمر بالای محصول

خدمات پس از فروش

افزایش میزان خرید سیستم

گارانتی 12 ماهه

نصب راحت

راه اندازی آسان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *