پروژکتور خورشیدی سولار در بازارهای تجاری در سرتاسر جهان با قیمت مناسب و ارزان خریداری می شود این محصولات روشنایی کارایی و کاربردهای متنوعی دارند.

در این مقاله به تامین نیرو پرژاکتور ،ال ای دی ها و لامپ مهتابی کوچک بپرداخته ایم و در اینجا در اختیار شما قرار داده ایم.

معرفی پروژکتور خورشیدی سولار

پروژکتور خورشیدی سولار را می توان نسل جدید از چراغ های تولید کننده روشنایی معرفی کرد که ساختاری بسیار جالب توجه دارند.

در مورد ساختار این سیستم ها می توان گفت که قادر هستند تا نور تابشی آفتاب را توسط پنل خورشیدی در طول روز جذب کنند و آن را به انرژی الکتریسیته جهت تامین نور و روشنایی در شب تبدیل کنند.

بنابراین استفاده از آن ها در مناطقی که به برق شهری دسترسی نداریم نیز بیشتر خواهد بود.

 

تجهیزات مصرفی پروژکتور خورشیدی سولار

برای ساخت انواع پروژکتور های خورشیدی سولار نیاز به تجهیزات منحصری است. در واقع ظرفیت تجهیزات مورد استفاده می تواند طرفیت نهایی چراغ روشنایی را مشخص کند.

همچنین برای داشتن محصول روشنایی با ماندگاری و کیفیت بالا باید از تجهیزاتی با کیفیت مطلوب استفاده شود. قصد داریم تا تجهیزات مصرفی در این نوع سیستم ها را بصورت کلی معرفی کنیم.

این تجهیزات مورد استفاده در این نوع از چراغ های روشنایی بصورت زیر مشخص خواهند شد.

باتری ذخیره کننده

صفحه جاذب نور خورشید

شارژرفلشر

چراغ led

کابل پنل

سنسور فتوسل

بدنه ضدآب

 

قیمت روز پروژکتور خورشیدی سولار

لازم به ذکر است که بگوییم مهمترین موضوعی که می تواند برای مشتریان و خریداران مهم باشد بعد از کیفیت نیز قیمت خواهد بود. در این نوشته تصمیم داری تا قیمت روز این نوع از پروژکتورهای خورشیدی سولار را بصورت تقریبی در این بخش قرار دهیم.

قیمت های ارائه شده به این دلیل تقربی خواهد بود که شاهد نوسان قیمت در بازارهای داخلی هستیم. در نتیجه قیمت انواع چراغ های سولار بصورت زیر تعیین می شوند.

چراغ های روشنایی 30 وات دارای قیمت 1.290.000 تومان است.

لامپ های روشنایی 60 واتی دارای قیمت 1.500.000 تومان است.

محصولات روشنایی 100 واتی دارای قیمت 1.800.000 تومان است.

نورافکن روشنایی 200 واتی دارای قیمت 2.000.000 تومان است.

طرح های نوین و به روز در تولید لامپ هالوژن 7 وات افراتاب برای فضای داخلی ساختمان به وجود آوردیم که شما را به دیدن آن دعوت میکنیم.

مراکز خرید پروژکتور خورشیدی سولار

همانطور که مشاهده می کنید بخش قبلی قیمت تقریبی این نوع از چراغ های روشنایی در توان های مختلف را در اختیار شما خوانندگان قرار داد.

لازم به ذکر است که شما خریداران و مصرف کنندگان برای اینکه بتوانید بهترین، باکیفیت ترین و همچنین ارزان ترین انواع چراغ های خورشیدی را خریداری کنید می توانید به نمایندگی های فروش و مراکز خرید شرکت سوراسل در سراسر ایران مراجعه کنید.

همچنین می توانید برای ثبت سفارش چراغ های روشنایی از نوع سولار با مشاوران فروش مجموعه در هر ساعتی تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *