چراغهای خورشیدی اغلب جنبه تزییناتی‌ داشته و در محوطه ویلاها، هتلها و امکان عمومی از جمله، جاده ها، معابر و پارکهای شهری و … استفاده می‌شوند. این چراغها دارای اشکال و رنگهای متنوعی هستند و باتوجه به طول عمر زیاد و قیمت مناسبی که دارند از استقبال خوبی نیز بهره مند می‌باشند. چراغهای خورشیدی براساس اندازه های متفاوتی که دارند می‌توانند محدوده‌های کوچک و یا وسیع تری را روشن کنند. چراغ خورشیدی 50 وات دارای قابلیت حمل و نقل بوده و نور مناسبی هم دارد و این ویژگی ها سبب شده تا افراد زیادی آن را خریداری کنند.

لازم به ذکر است بدانید برای تامین برق خانه ها و مکانهای اختصاصی از لامپ مهتابی کامل با رنگ ها و طح های متفاوت استفاده میشود و دانش بیشتر در اینجا کلیک کنید.

خرید عمده چراغ خورشیدی 50 وات از تولیدی

قطعات الکتریکی چراغ های خورشیدی

قطعات الکتریکی چراغ های خورشیدی چراغهای خورشیدی برای آنکه بتوانند انرژی خورشید را جذب کرده و روشنایی تولید کنند نیاز به یکسری قطعات الکتریکی دارند.

از جمله قطعات چراغ خورشیدی می‌توان به سلول خورشیدی، فتوسل، لامپ، باتری قابل شارژ، کابل اتصال چراغ به شارژر، چیپ ال ای دی و کنترلر‌ اشاره داشت.

نصب این تجهیزات خورشیدی بسیار آسان است. این چراغها در طول روز انرژی خورشید را از طریق صفحه خورشیدی جذب و ذخیره کرده و به محض تاریک شدن هوا به طور اتوماتیک روشن می‌شوند. البته امکان تنظیم دستی آنها نیز وجود دارد و می‌توانید در مواقعی که نیاز به روشنایی ندارید چراغ را خاموش کنید.

چراغهای خورشیدی دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که درصورت شناخت این ویژگی ها، شما نیز برای خرید آن ترغیب خواهید شد.

  • طول عمر زیادی دارند.
  • قابل حمل بوده و می‌توان آنها را از نقطه ای به نقطه دیگر انتقال داد.
  • موجب کاهش هزینه های انرژی می‌شود.
  • وزن سبکی و اندازه های متفاوتی دارد.
  • قیمت خرید آنها مقرون به صرفه است.

گفتنی است چراغهای خورشیدی قیمت متفاوتی دارند و این تفاوت قیمت معمولا به فاکتورهای مختلفی از جمله کیفیت ساخت، برند‌ تولیدکننده، اندازه و مدل چراغ بستگی دارد.

نمایندگی فروش چراغ خورشیدی 50 وات ارزان

نمایندگی فروش چراغ خورشیدی 50 وات ارزان

برای صرفه جویی در مصرف برق از  انواع لامپ مهتابی کم مصرف استفاده گردد و انواع آن را در اینجا مشاهده فرمایید.

در مواردی مانند خرید‌های عمده می‌توان چراغ 50 وات خورشیدی را با قیمت ارزانتری تهیه کرد.

شرکتهای تولیدکننده چراغ خورشیدی پس از تولید و بسته بندی این محصول، آن را در اختیار نمایندگی پخش قرار می‌دهند تا جهت عرضه به بازار مصرف در بین فروشندگان توزیع نمایند.

فروش چراغ خورشیدی به صورت عمده در کشور به شیوه های متعددی انجام می‌پذیرد. از بهترین و راحت ترین روشهای خرید این محصولات خورشیدی می‌توان به خرید مستقیم که به دو شکل حضوری و آنلاین انجام می‌شود اشاره نمود.

این مجموعه با سالها تجربه در زمینه فروش اینترنتی‌ انواع لوازم روشنایی خورشیدی فعالیت گسترده ای را در سراسر کشور انجام می‌دهد، لذا در صورت تمایل به خرید عمده و آنلاین چراغ خورشیدی در طرح ها و برندهای‌ متنوع می‌توانید در این سایت از محصولات ما دیدن کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *