امروزه برای تامین امنیت بسیاری از مراکز و محل ها از نور و روشنایی استفاده می شود. یکی از بهترین و مناسب ترین وسیله ها برای تامین روشنایی بسیاری از مکان ها استفاده از پروژکتور خورشیدی می بباشد. با استفاده از آن می توان امنیت محل هایی مانند سوله ها، محوطه های کارگاهی، کارخانه ها و غیره را تامین کرد. پروژکتورهای خورشیدی قدرت نوردهی بالایی دارند. ولی با این وجود امروزه چراغ پروژکتور خورشیدی قیمت ثابتی در بازار ندارند اما برای خرید انواع آن می توانید به این مرکز مراجعه کنید و این محصول را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید.

برای دیدن و شناختن بیشتر پنل، پرژاکتور و لامپ شمعی 5 وات اینجا کلیک کنید.

خرید انواع چراغ پروژکتور خورشیدی در کشور

وزن کم چراغ پروژکتور خورشیدی

وزن کم چراغ پروژکتور خورشیدیچراغ پروژکتور خورشیدی مزیت های زیادی دارد. از جمله مزیت های آن می تواند به نوردهی بالا، مقاومت بالا در برابر تغییرات آب و هوایی، عدم نیاز به سیک کشی و کم وزن بودن اشاره کرد. داشتن چنین ویژگی هایی سبب استفاده گسترده آن در بخش های مختلف گردیده است. به دلیل این که وزن چراغ پروژکتور بسیار کم است، امکان استفاده راحت تر و آسان تر از آن برای همه فراهم است. این محصول را می توان به راحتی جا به جا کرد و در هر محلی نصب نمود.

البته وزن پروژکتورها بر اساس ابعاد و سایز آنها تغییر می کند. برای نمونه چراغ خورشیدی با قدرت نوردهی 50 وات تنها در حدود 4 کیلوگرم ورن دارد و ابعاد آن در حدود 53 در 67 سانتی متر است که به همراه پایه فلزی و اتصالات نصب می گردد. بنابراین مختصات و ویژگی های پروژکتورها بر روی وزن آن تاثیر می گذارد. ابعاد بزرگتر معمولا وزنشان نسبت به ابعاد کوچک این محصول بیشتر است ولی با این وجود و به طور کلی نسبت به کارکردی که دارند، وزن آنها کم محسوب می شود. داشتن وزن بسیار کم سبب شده است که امروزه چراغ پروژکتور خورشیدی به یکی از چراغ های محبوب در میان مردم تبدیل شود.

برای استفاده از لامپ ها در خیابان ها و لامپ شمعی 9 وات خانگی به اینجا مراجعه فرمایید.

صادرات چراغ پروژکتور خورشیدی درجه یک به خاورمیانه

صادرات چراغ پروژکتور خورشیدی درجه یک به خاورمیانه با توجه به مزیت ها و فواید زیادی که این محصول دارد، می توان گفت که امروزه در داخل و خارج بازار آن بسیار گرم و پر رونق است.
با تولید آن نه تنها می توان به نیازهای داخلی در این زمینه پاسخ داد، علاوه بر آن می توان به دیگر کشورها به ویژه کشورهای خاورمیانه صادر نمود.
البته صادرات چراغ پروژکتور به دیگر کشورها، نیازمند سرمایه گذاری بیشتر و همکاری سازمان ها و نهادهای مربوطه می باشد. تا با ایجاد تسهیلات مناسب زمینه را برای افزایش صادرات فراهم کنند.
صادرات چراغ پروژکتور خورشیدی درجه یک به خاورمیانه می تواند بازار این کشورها را به روی کالاها و محصولات ایرانی باز کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *