از سیستم های روشنایی بسیار به صرفه برای روشن کردن فضای باز و حتی مسقف پروژکتور خورشیدی است. این وسایل الکتریکی نیازی به منبع تغذیه خارجی نداشته و با استفاده از پنل خورشیدی خود نیاز به جریان الکتریسیته ر ا تامین می کنند. این پرژکتور های در انواع توان وات و انواع تکنولوژی به بازار عرضه شده اند.

انواع پرژکتور خورشیدی smd 120 وات نمونه ای از این پروژکتور ها است. با ما بمانید تا بیشتر با پروژکتور و شرایط استفاده از آنها آشنا شوید.

برای دیدن و شناختن بیشتر پنل، پرژاکتور و لامپ شمعی 5 وات اینجا کلیک کنید.

خرید انواع پرژکتور خورشیدی smd120 وات ارزان

نکات مهم هنگام استفاده از پرژکتور های خورشیدی

نکات مهم هنگام استفاده از پرژکتور های خورشیدی

هنگام استفاده از پروژکتور های خورشیدی باید به نکات مهم زیر توجه نمود:

  • پروژکتور تازه خریداری شده را حداقل دو روز جلوی نور مستقیم آفتاب قرار دهید تا شارژ شود و سپس از آن استفاده کنید.
  • پنل خورشیدی را همیشه در زاویه ای قرار دهید که مستقیم در مقابل نور خورشید باشد تا بهترین بهره وری را از انرژی نور خورشید و تبدیل آن به انرژی الکتریسیته برای لامپ داشته باشد و بتواند روشنایی بیشتری را ایجاد کند.
  • معمولاً این پروژکتور های خورشیدی را می‌توان طوری تنظیم کرد که شب ها روشن شوند بنابراین پنل خورشیدی آن را در مقابل روشنایی های دیگر قرار ندهید چون در این صورت روشن نخواهد شد.
  • میزان نور دهی این پروژکتور های خورشیدی با توجه به منطقه جغرافیایی و شرایط آب و هوایی مانند طول روز و وجود گرد و غبار متغیر خواهد بود. ولی در کل این پنل ها اگر بتوانند ۱۲ سال نور خورشید را دریافت کنند کامل شارژ می شوند.
  • این پروژکتورها دارای باتری های کوچکی هستند که باید هر چند سال یک بار عوض شوند.
  • کثیف بودن پنل خورشیدی باعث می شود که توانایی نورگیری و بازدهی این پنل ها کاهش یابد و کمتر شارژ شوند. بنابراین هر 6 ماه یک بار باید با استفاده از یک دستمال نرم صفحه پنل ها را تمیز کرده و یا چنان چه روزهایی وجود دارد که گرد و غبار در هوا زیاد است در این روزها بیشتر صفحه پنل خورشیدی  را تمیز نمایید.
  • از قرار دادن پنل های خورشیدی در اماکنی که احتمال برخورد اشیاء نوک تیز به آنها وجود دارد خودداری کنید. هرچند این پنل ها دارای یک صفحه طلقی مقاوم می باشند اما با این وجود احتیاط کنید که اشیای سنگین یا نوک تیز به آنها برخورد نکند چون باعث افت کارایی و یا از کار افتادن پنل می شود.
  • تمیز کردن پنل خورشیدی به وسیله مواد شیمیایی مانند شیشه شور اصلا توصیه نمی شود چون طلق روی پنل را دچار خط و خراش می کند و باعث مات شدن پنل می شود. و در نتیجه در دریافت نور دچار مشکل می‌شود و شارژ نخواهد شد.
  • برای استفاده از لامپ ها در خیابان ها و لامپ شمعی 9 وات خانگی به اینجا مراجعه فرمایید.

مرجع خرید پرژکتور خورشیدی smd120 وات مرغوب

مرجع خرید پرژکتور خورشیدی smd120 وات مرغوب با توجه به کاربرد بسیار فراوان پرژکتورهای خورشیدی به ویژه در محیط باز چنانچه نیاز به استفاده از پرژکتور خورشیدی دارید می توانید جهت خرید آن از مرجع خرید پرژکتور خورشیدی تهیه نمایید. تا در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *