لامپ خورشیدی فضای باز در طرح های متنوع و در اشکال هندسی مختلف از طریق توزیع کننده به مشتریان معرفی می شود. لامپ خورشیدی یکی از لوکس ترین وسایل روشنایی جهت تزیین محوطه باغ و ویلا می باشد.همانطور که می دانید لامپ زنون برای ام وی ام 315 در مدل های مختلف برای دکوراسی.ن های داخلی قابلیت فوق العاده دارد که ما به آنها به صورت دقیق پرداخته ایم.

توزیع کننده لامپ خورشیدی فضای باز

طراحی انواع لامپ خورشیدی برای فضای باز

طراحی انواع لامپ خورشیدی برای فضای باز در طراحی انواع لامپ خورشیدی مخصوص استفاده در فضا های باز و محوطه‌ های بزرگ از لامپ های ال ای دی استفاده می شود. نوردهی لامپ های ال ای دی طراحی شده در این وسیله ها به صورت یک مشعل است و نور بسیار آرامش بخش و چشم نواز ایجاد می کند.

لامپ های خورشیدی در زمان تاریک شدن هوا به صورت اتوماتیک می توانند روشن شوند و در هنگام طلوع به صورت اتوماتیک خاموش می شوند، البته این لامپ ها دارای کلید های روشن و خاموش بر روی بدنه هستند و می‌توان در صورت نیاز نسبت به روشن و خاموش کردن آنها اقدام کرد .

از لامپ های خورشیدی در فضاهای باز محوطه، حیاط ،باغچه، باغ، ویلا و برای نورپردازی در بین گیاهان، گلدان ها و دیواره های سبز استفاده می شود. این نوع وسایل روشنایی دارای مزیت های خاصی هستند و موارد استفاده این محصولات در راستای مزیت های آنها روز به روز در حال افزایش است. در ادامه مطلب مهم ترین مزیت های این وسایل روشنایی را نام آوری می کنیم:

  • دارای نصب بسیار آسان بدون نیاز به هیچ گونه سیم کشی، کلید و پریز
  • دارای صرفه اقتصادی در راستای کم مصرف بودن
  • دارای طراحی های خاص به کمک نسل جدیدی از لامپ های ال ای دی
  • دارای نور های سبز و سازگار با طبیعت
  • قابلیت جابجایی و حمل آسان
  • دارای طول عمر بالا و دارای خاصیت ضد آب

فروش لامپ خورشیدی برای نورپردازی فضای باز

در اینجا قصد داریم تا انواع سیستم های روشنایی از نوع سولار و یا لامپ شمعی پارس شعاع را بر اساس نوع ساختار مشخص کنیم و در اختیار شما قرار دادیم.

فروش لامپ خورشیدی برای نورپردازی فضای باز فروش لامپ خورشیدی برای استفاده در نورپردازی فضاهای باز با هدف های مختلفی انجام می پذیرد. یکی از مهمترین اهداف استفاده از این لامپ‌ها صرفه جویی کردن در برق های شهری است. این لامپ‌ها در مقایسه با دیگر لامپ ها دارای مصرف کمتری  هستند و می‌ توانند به عنوان کالای مقرون به صرفه مورد استفاده قرار بگیرند.

فروش لامپ خورشیدی در طرح‌ های مختلف معمولا با قیمت‌ های متفاوت انجام می پذیرد. وجه تمایز قیمت های ارائه شده این محصول در بازار بیشتر از جنبه سایز و اندازه آنها دیده می شود. به عبارت دیگر می توان گفت لامپ های خورشیدی دارای ابعاد و سایزهای مختلفی هستند و می‌توانند در رنگ های مختلف در موقعیت های متفاوت مورد استفاده واقع شوند. همانطور که قبلا اشاره کردیم معمولاً از لامپ های خورشیدی برای تزیین محوطه‌ های باغی و محوطه های ویلایی استفاده می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *