برق خورشیدی امروزه مورد استفاده عموم قرار می گیرد و نوعی سیستم تولید الکتریسیته است. این سیستم ها در بازار جهانی دارای انواع مختلفی هستند.

 

برق خورشیدی باغ

لازم به ذکر است که یادآوری کنیم این نوع ازسیستم های تولید کننده برق خورشیدی مصارف مختلفی دارند و با توجه به اینکه مجهز به تجهیزات منحصری هستند که توانایی جذب نور آفتاب و تبدیل آن به الکتریسیته را دارند و در مناطقی مورد استفاده قرار می گیرند که از برق سراسری دور هستند.

همانطور که می دانید لامپ زنون برای ام وی ام 315 در مدل های مختلف برای دکوراسی.ن های داخلی قابلیت فوق العاده دارد که ما به آنها به صورت دقیق پرداخته ایم. در مناطق هایی که  امکان سیم کشی برق سراسری وجود ندارد و یا اگر امکان پذیر باشد بسیار پرهزینه خواهد بود در نتیجه بهترین گزینه استفاده از ژنراتورهای دیزلی و یا سیستم های تولیدی الکتریسیته از نوع خورشیدی است.

باید یادآوری کرد که ژنراتورهای دیزلی معایب بسیار متعددی دارند و مهمترین معایبی این سیستم ها تولید برق با هزینه بسیار بالا است و همچنین آلودگی زیست محیطی و آلودگی صوتی می باشد.

همچنین باید گفت که استفاده از سیستم های برق خورشیدی برای باغ از مزایا و قابلیت های زیادی برخوردار است بطوری که بسیاری از مالکان ترجیح می دهند برای تامین جریان الکتریسیته مورد نیاز از این نوع سیستم های سولار استفاده کنند.

در این قسمت از نوشته قصد داریم تا به تعدادی از مزیت های استفاده از این نوع سیستم های تولید کننده جریان الکتریسیته از نوع سولار اشاره کنیم.

مزیت های این نوع از سیستم ها شامل موارد زیر خواهد بود.

تولید برق با کمترین هزینه

راه اندازی و نصب راحت

تولید برق با استفاده از نور خورشید

امکان اتصال یخچال

قابلیت ذخیره برق تولید شده به مدت طولانی

امکان اتصال تلویزیون

قابلیت شارژ تلفن همراه و چراغ قوه

 

برق خورشیدی پرتابل

نوع دیگری از سیستم ها تولید کننده انرژی الکتریسیته در بازارهای تجاری به فروش می رسد که از استقبال زیادی برخوردار شده است. این نوع از محصولات با نام تجاری برق خورشیدی پرتابل در بازارهای داخلی و بازارهای بین المللی توزیع شده اند.

منظور از سیستم تولید الکتریسیته از نوع پرتابل این است که این نوع از سیستم ها طوری طراحی و تولید می شوند که علاوه بر تولید و تامین جریان الکتریسیته مورد نیاز قابلیت حمل و نیز جابه جایی را دارند.

این نوع از سیستم های ژنراتور تولید الکتریسیته در توان های تولیدی مختلف در بازارهای داخلی به فروش می رسند. توان های تولیدی که برای این نوع از ژنراتورهای سولار می توان در نظر گرفت شامل موارد زیر خواهد بود.

پکیج های سولار 10 واتی

ژنراتور سولار 20 واتی

سیستم سولار 30 واتی

دستگاه سولار 50 واتی

پکیج سولار 80 واتی

دستگاه سولار 100 واتی

ژنراتور سولار 320 واتی

سیستم سولار 380 واتی

لازم به ذکر است که یادآوری کنیم هرکدام از این سیستم ها در توان های مختلف با اینکه قابلیت های مختلفی دارند ولی وجه اشتراک همه آن ها این است که وزن کمی داشته و امکان حمل برای آن ها میسر است.

همچنین می توانیم به تعدادی از مهمترین قابلیت های این نوع از سیستم های تولید جریان الکتریسیته از نوع سولار و پرتابل اشاره کنیم.

قابلیت های این نوع از محصولات سولار شامل:

روشن سازی چند عدد لامپ کم مصرف تا 8 ساعت

شارژ تلفن همراه

روشن سازی پروژکتور 50 وات تا 6 ساعت

شارژ چراغ قوه

امکان شارژ لپ تاپ

روشن سازی دریل

 

برق خورشیدی روشنایی

نوع دیگری از سیستم های برق خورشیدی در بازارهای تجاری به فروش می رسد و برخلاف پکیج های خورشیدی که تولید کننده انرژی الکتریسیته بودند و امکان ذخیره انرژی الکتریسیته توسط این سیستم ها صورت می گیرفت در این نوع از محصولات جدید که با نام برق خورشیدی روشنایی شناخته می شوند نیز وظیفه تولید روشنایی با استفاده از دریافت نور خورشید میسر است.

در نتیجه این نوع از محصولات با نام تجاری برق خورشیدی روشنایی در بازارهای فروش معروف هستند. لازم به ذکر است که بگوییم این نوع از سیستم های تولید روشنایی از نوع سولار دارای تنوع زیادی بر اساس نوع ساختار و توان تولیدی هستند.

در ابتدا قصد داریم تا انواع سیستم های روشنایی از نوع سولار و یا لامپ شمعی پارس شعاع را بر اساس نوع ساختار مشخص کنیم و در اختیار شما قرار دادیم. انواع این نوع از محصلات سولار روشنایی شامل موارد زیر خواهند بود.

چراغ خورشیدی خیابانی

پروژکتور خورشیدی LED

چراغ خورشیدی باغچه ای

نورافکن خورشیدی SMD

چراغ خورشیدی دیواری

نورافکن سولار فتوسل دار

چراغ سولار خیابانی پنل جدا

لامپ خورشیدی خیابانی پنل متصل

همچنین هر کدام از آن ها در توان های تولیدی مختلف طراحی و تولید می شوند که این توان های تولیدی را بصورت زیر مشخص خواهیم کرد.

توان تولیدی چراغ سولار خیابانی پنل جدا شامل موارد زیر خواهد بود:

60 وات

100 وات

150 وات

200 وات

300 وات

400 وات

توان تولیدی لامپ خورشیدی خیابانی پنل متصل شامل موارد زیر خواهد بود.

10 وات

20 وات

30 وات

60 وات

90 وات

120 وات

توان تولیدی پروژکتور خورشیدی شامل موارد زیر خواهد بود.

30 وات

60 وات

100 وات

150 وات

200 وات

 

 

برق خورشیدی کرمان

با توجه به این که سیستم های برق خورشیدی قادر هستند تا نور تابشی آفتاب را به جریان الکتریسیته و یا روشنایی تبدیل کنند در نتیجه استفاه از این محصولات در شرایطی بهترین کارکرد را دارد که متوسط تابش نور خورشید تقریبا 8 ساعت در روز باشد. در این بین ایران در منظقه جغرافیایی گرم و خشک قرار دارد و بهترین شرایط را برای استفده از این نوع سیستم ها در اختیار دارد.

لازم به ذکر است که در این بین شهرهای زیادی مناسب برای استفاده از محصولات خورشیدی هستند که می توانی به تعدادی از آن ها اشاره کنیم.

شهرهای مناسب جهت استفاده از سیستم های برق خورشیدی شامل شهرهای زیر خواهند بود.

کرمان

اهواز

شیراز

سمنان

یزد

تهران

قم

همچنین باید گفت که ایران علاوه بر این که بزرگترین مصرف کننده این نوع از سیستم های برق خورشیدی است بلکه بزرگترین تولید کننده خواهد بود. محصولات تولیدی توسط شرکت های ایرانی مشخصه هایی دارند که باعث شده است تا در بازاهای تجاری بتوانند با نمونه های خارجی رقابت کنند.

مشخصه هایی که این نوع از محصولات برق خورشیدی ساخت ایران دارند شامل مورادز یر خواهد بود.

قیمت ارزان

کیفیت بالا

ضمانت

خدمات پس از فروش

ماندگاری بالا

حمل راحت

نصب آسان

شما خریداران می توانید با مشاوران فروش مجموعه جهت خرید این نوع از سیستم های برق خورشیدی در ارتباط باشید.

 

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *