انواع پکیج خورشیدی قابل حمل 10 وات  که بیشتر عشایر ها برای تولید برق لازم برای استفاده خود به کار می برند این پکیج ها بیشتر در بیابان ها نصب می گردند که بیشتر برای تولید برق به کار برده می شوند و نیاز زندگی عشایری را برطرف می نمایند و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید باتری خورشیدی و لامپ ال ای دی دست ساز مصارف خانگی با ما در تماس باشید.

 

آخرین قیمت انواع پکیج خورشیدی قابل حمل 10 وات

انواع کاربرد پکیج های خورشیدی قابل حمل

انواع کاربرد پکیج های خورشیدی قابل حمل همانطور که از نام این عنوان مشخص است این پکیج ها بیشتر در مناطق بیابانی استفاده می گردد  و باعث ذخیره انرژی برق می گردد و در اقتصاد کشور صرفه جویی می شود.

پکیج خورشیدی در طرح ها و سایز های مختلفی تولید می گردد ۵ ، ۱۰، ۲۰،و ۳۰وات می باشد که مشتریان بستگی به نیازشان این پکیج را خریداری می نمایند.

پکیج خورشیدی از اجزای مختلفی تولید می شود که عبارت اند از

1دستگاه مبدل خورشیدی DC با پورت شارژ USB

۲باتری

۳رابط بین پنل و اینورتر که معمولا یک کابل می باشد .

۴لامپ ال ای دی

۵کابل و کلید مجزا

۶شارژر

اصولا کاربرد پکیج خورشیدی دو نوع می باشد  همه این قطعات اجزای پکیج خورشیدی می باشد که برای تولید برق در روستا ها و مکان های که قابلیت انتقال برق شهری به آنجا ندارد در آنجا نصب می گردد باعث تولید انرژی خورشیدی برق می گردد.

همچنین قابلیت این را دارد که برای گرم کردن آب که برای استحمام استفاده می گردد بیشتر در شهرهای بیابانی می باشد که به حمام خورشیدی معروف می باشد.

تولیدی پکیج خورشیدی قابل حمل درجه یک

تولیدی پکیج خورشیدی قابل حمل درجه یک  کارخانه ها و مراکز تولیدی  پکیج  خورشیدی بیشتر در شهر های گرمسیر و بیابانی می باشد چرا که بعد از تولید پکیج برای اینکه از کیفیت پکیج اطمینان حاصل نماییم بهتر است در شهر های گرم سیر تست و بعد از اینکه از سالم بودن پکیج اطمینان داشته باشیم پکیج را به مشتریان عرضه و صادر نماییم.

برای میزان مصرف کم از لامپ ال ای دی رشته ای برای روشنایی امکان خود در طرح و ولتاژ متفاوت اینجا بیابید.

صادرات پکیج خورشیدی بیشتر به کشور های خاورمیانه می باشد   از جمله عراق که بیشترین خریدار پکیج خورشیدی برای تولید  انرژی برق از ایران می باشد.

همچنین کشور آلمان بیشترین خریداران پکیج خورشیدی از ایران می باشد چرا که هم از کیفیت بالای این پکیج ها  اطمینان دارند و هم پکیج های ایرانی از کیفیت و قدرت بالایی برخوردار می باشد و جذب و جلب رضایت مشتریان می گردد.

پکیج های خورشیدی بیشتر در شهر های گرم و خشک تولید و استفاده می گردد چرا که این پکیج ها بیشتر در شهرهای گرمسیر نصب می گردند و باعث تولید انرژی بیشتر می شود.

علت اینکه کشور های خاورمیانه از مشتریان این محصول می باشد این است که هم پکیج ساخت ایران از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و یکی از بیشترین استفاده کنندگان این پکیج ها خود ایران  می باشد.

پکیج خورشیدی بیشترین استفاده را در ایران شهر های اهواز، یزد، کرمان،طبس و فردوس  می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *